Tootegrupid

Kasutajatingimused

KASUTUSTINGIMUSED

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1  Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna rohegroup.ee (edaspidi Kaubamaja) omaniku ROHE Group OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3  Lisaks Kaubamaja kasutustingimustele reguleerivad Kliendi ja Kaupmehe vahelisi suhteid head tavad ning Ostuinfo.

1.4  Ostu sooritamisega annab Klient omapoolse nõusoleku ning kinnitab, et ta on tutvunud, läbi lugenud ning mõistnud Kasutustingimustes sätestatut.

2. Tooted

2.1  Toodete hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

2.2  Toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.

2.3  Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Kui Klient edastas oma tellimuse vahetult enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse vormistamise momendil.

2.4  Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

3. Toodete eest tasumine 

3.1  Pärast tellimuse vormistamist saadetakse Kliendile elektrooniliselt koopia tema tellimusest, mille alusel saab kauba eest tasuda.

3.2  Klient on kohustatud enne arve tasumist kontrollima, et andmed arvel vastavad tellimusele (tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse).

3.3  Klient saab tasuda pangaülekandega ning pangalinkide ja krediitkaardiga Maksekeskuse kaudu. Kliendil on õigus ettemaksuna tasuda 50 % kauba maksumusest ning  ülejäänud summa kauba kättesaamisel. Antud juhul peab Klient arve tasumisel lisama maksekorralduse selgitusse tellimuse numbri ning 50%. Antud makseviisi korral saab transpordiliigiks lisada ainult Eesti Post postipakk ning tellimus saadetakse lunapakiga. Tellimuse 100 %-lisel tasumisel on võimalikud kõik tarneviisid.

3.4  Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui kogu arvel näidatud summast  on laekunud Kaupmehe arvelduskontole vähemalt 50%.

3.5  Kui Klient ei ole ettemaksuarvet tasunud 3 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb Kaupmees seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.

3.6  Enam kui viie (5) tühistatud tellimuse korral on Kaupmehel õigus Kliendi kasutajakonto blokeerida. 

4. Toodete tarnimine

4.1  Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:

4.1.1        Itella SmartPost OÜ pakiautomaat;

4.1.2        Lähimasse Omniva (Eesti Posti) kontorisse postipakina;

4.1.3        Omniva (Eesti Post)/ ELS kiirkuller;

4.1.4        DPD Pakipood;

4.1.5        Tulen ise järele. 

4.2  Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. 

4.3 Kui klient tellib kaupa alates 50 eurot, siis toimetatakse kaup Kliendile tasuta vabalt valitud tranpordiliigiga, v.a. ELS kulleriga. Tellimused alates 90 eurot saadetakse tasuta ELS kulleriga. 

4.4  Kohe kui kaup on saabunud postioperaatori klienditeenindusse, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga.

4.5  Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

4.6 Tellimus loetakse täidetuks peale kaupade väljastamist Kliendile.

5. Tellimuse tühistamine, toodete tagastamine ja garantii.

5.1  Kliendil on õigus enne kauba kättetoimetamist tühistada oma tellimus, saates Kaupmehele elektronpostiga vastavasisulise avalduse. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul peale avalduse esitamist.

5.2  Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Selleks peab Klient saatma elektronpostiga Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse, kuhu tuleb märkida ka taganemise põhjus, oma andmed ja tellimuse number.

5.3  Tagastatav toode peab olema avamata ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest, välja arvatud transpordikulud, kantakse Kliendi pangakontole 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Kaupmehe poolt. Paki kättesaamise kohta saadetakse Kliendi e-mailile teavitus.

5.4  Kauba tagastamise kulud kannab Klient.

5.5  Kui Klient on saanud vigastatud toote või kui saadud toode ei vasta tellitule, tuleb see tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Antud juhul võib Klient nõuda kas toote asendamist või raha tagastamist. Antud juhul hüvitab transpordikulud Kaupmees.

5.6  Kaupmees garanteerib kõikide kaupade originaalsuse ning vastavuse antud brändi poolt kehtestatud kvaliteedi standarditele. Kõik müügil olevad tooted on hoolikalt valitud ning iga ese on eraldi kontrollitud, et ei esineks praaki/vigu/mittevastavust brändile omases numeratsioonis.

6. Vastutus ja vääramatu jõud

6.1  Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

6.2  Kaupmees ei vastuta:

6.2.1        Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;

6.2.2        puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel.

6.3  Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

6.4  Kaupmees ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

7. Isikuandmete kaitse

7.1  Kaubamajas registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Kliendile sobivate pakkumiste tegemiseks. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele, välja arvatud koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel. Kliendil on õigus näha Kaupmehe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise.

8. Muud tingimused

8.1  Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses Kaubamaja vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.